- Meningkatkan dan memaksimakan saluran komunikasi serta memantapkan sistem pengurusan informasi bagi memastikan mesej yang jelas kepada warga UiTM dan orang awam dapat disampaikan dan komprehensif.
- Mencapai tahap kepuasan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang seterusnya meningkatkan imej hospital melalui komunikasi yang berkesan dan amalan budaya korporat.
- Menyokong dan menyumbang komitmen bagi mencapai misi, visi dan objektif hospital dan universiti.
- Menyedia dan menyampaikan maklumat mengenai perkhidmatan, kemudahan fasiliti dan informasi bermanfaat melalui laman web, artikel, buletin, media sosial dan bahan-bahan pernerbitan lain supaya pelanggan dapat memahami perkhidmatan yang ditawarkan dengan lebih baik dan jelas.
- Membina dan mengukuhkan jenama hospital dengan mengutamakan hubungan yang positif, mesra dan profesional dengan pelanggan dan pemegang taruh seterusnya membentuk imej yang kuat.
- Memupuk, mendidik dan memberi perhatian kepada warga serta masyarakat tentang kesedaran kepentingan penjagaan kesihatan dan perkhidmatan-perkhidmatan (sedia ada dan terkini) yang ditawarkan menerusi hebahan media dan acara khas.
- Sumber maklumat dan rujukan kepada pelanggan mengenai perkhidmatan, kemudahan fasiliti dan inisiatif terkini yang disediakan oleh hospital.
- Memastikan organisasi/ hospital dilihat secara positif oleh pelanggan (pesakit), pelawat, organisasi luar, pemegang taruh dan kakitangan hospital melalui jaringan hubungan yang aktif dan mesra.
- Menyusun, koordinat dan bertanggungjawab mengawal selia aktiviti, program, majlis, acara dan kejadian yang berlaku di hospital.
- Memastikan bahan yang dipaparkan, budaya kerja yang ditonjolkan dan aktiviti yang dijalankan khususnya di kawasan utama (lobi) berjalan dengan lancar dan menggambarkan imej yang profesional pada setiap masa.
ALAMAT RASMI |
Jabatan Komunikasi Korporat Aras 2, Hospital Al-Sultan Abdullah, UiTM Puncak Alam, 42300 Puncak Alam Selangor. |
ALAMAT EMEL |
huitm.unitkorporat@uitm.edu.my huitmfeedback@uitm.edu.my |
WAKTU OPERASI |
Isnin hingga Jumaat : 8.00 pagi hingga 5.00 petang Sabtu dan Ahad : Tutup |
: | NORA NOORDIN | |
: | KETUA JABATAN KOMUNIKASI KORPORAT | |
: | 03-3396 3000 (ext: 11805) |
|
: | noranoordin@uitm.edu.my |
: | MOHD HAFIDZ SATAR @ AB SABRI | |
: | PENOLONG PENDAFTAR (N41) | |
: | 03-3396 3000 (ext: 11806) |
|
: | hafidzsabri@uitm.edu.my |
: | NURHIDAYAH YAKOB | |
: | PEGAWAI EKSEKUTIF(SENI REKA GRAFIK & MEDIA DIGITAL) (N29) | |
: | 03-3396 3000 (ext: 11801) |
|
: | hidayahyakob@uitm.edu.my |
: | NURADILA JOHARI | |
: | PEGAWAI EKSEKUTIF (PENTADBIRAN) (N29) | |
: | 03-3396 3000 (ext: 11803) |
|
: | nuradila@uitm.edu.my |
: | NUR HAMIZAH BINTI MOHD RADZI | |
: | PEGAWAI EKSEKUTIF (PENERBITAN) (N29) | |
: | 03-3396 3000 | |
: | hamizah0715@uitm.edu.my |
: | SITI NORMASIDAYU AMIR | |
: | KERANI (PENTADBIRAN & KHIDMAT PELANGGAN) (N19) | |
: | 03-3396 3000 (ext: 11804) |
|
: | normasidayu@uitm.edu.my |
: | NURUL SHAFIKA MD IDROS | |
: | KERANI (JURUFOTO) (N19) | |
: | 03-3396 3000 (ext: 11807) |
|
: | nurulshafika@uitm.edu.my |
: | MOHAMAD SYAZWAN BIN RAHMAT | |
: | KERANI (JURUFOTO) (N19) | |
: | 03-3396 3000 (Ext:11807) |
|
: | syazwanrahmat@uitm.edu.my |
: | MUHAMMAD AUFA HAZIQ BIN NOR AZMAN | |
: | KERANI (PENTADBIRAN & KEWANGAN) (N19) | |
: | 03-3396 3000 (ext: 11802) |
|
: | aufahaziq@uitm.edu.my |
: | RIGOBERTO MASDIN | |
: | KERANI (KHIDMAT PELANGGAN) (N19) | |
: | 03-3396 3000 | |
: | rigoberto@uitm.edu.my |
: | MUHAMMAD NAIM HAFIZ ABDUL KAMAL | |
: | KERANI (KHIDMAT PELANGGAN) (N19) | |
: | 03-3396 3000 | |
: | naimhafiz@uitm.edu.my |
: | SHAMSUL FIRDAUS SHAMSULKAMAL | |
: | KERANI (KHIDMAT PELANGGAN) (N19) | |
: | 03-3396 3000 | |
: | shamsulfirdaus@uitm.edu.my |
: | 'ARIF 'AZIM ALIAS | |
: | KERANI (KHIDMAT PELANGGAN) (N19) | |
: | 03-3396 3000 | |
: | arifazim@uitm.edu.my |
: | MUHAMMAD ZHARUL NIZAM BIN MUTAZAH | |
: | KERANI (KHIDMAT PELANGGAN) (N19) | |
: | 03-3396 3000 | |
: | zharulnizam@uitm.edu.my |
: | MUHAMMAD FIRDAUS ABDUL HAMID | |
: | KERANI (N19) | |
: | 03-3396 3000 | |
: | firdaus96@uitm.edu.my |
BORANG PERMOHONAN KHIDMAT PENGURUSAN MAJLIS |
|||
BORANG PERMOHONAN PEMINJAMAN PERALATAN |
|||
BORANG MAKLUM BALAS (ADUAN) |
|||
BORANG MAKLUM BALAS PELANGGAN (CADANGAN ATAU PERTANYAAN) |
|||
BORANG MAKLUM BALAS PELANGGAN (PENGHARGAAN) |
|||
BORANG PERTUKARAN BERTUGAS (SYIF) |
|||
BORANG PERMOHONAN BILIK RUANGAN VIP |
|||
BORANG ' CONSENT FOR PHOTOGRAPHY & MULTIMEDIA RECORDING ' |
Logo HASA (PDF) |
|||
Logo HASA (PNG) |
|||
Corak Zam-Zam HASA (PNG) |
TEMPLAT SLIDE HASA TYPE 1 |
|||
TEMPLAT SLIDE HASA TYPE 2 |
- |
- Meningkatkan dan memaksimakan saluran komunikasi serta memantapkan sistem pengurusan informasi bagi memastikan mesej yang jelas kepada warga UiTM dan orang awam dapat disampaikan dan komprehensif.
- Mencapai tahap kepuasan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang seterusnya meningkatkan imej hospital melalui komunikasi yang berkesan dan amalan budaya korporat.
- Menyokong dan menyumbang komitmen bagi mencapai misi, visi dan objektif hospital dan universiti.
- Menyedia dan menyampaikan maklumat mengenai perkhidmatan, kemudahan fasiliti dan informasi bermanfaat melalui laman web, artikel, buletin, media sosial dan bahan-bahan pernerbitan lain supaya pelanggan dapat memahami perkhidmatan yang ditawarkan dengan lebih baik dan jelas.
- Membina dan mengukuhkan jenama hospital dengan mengutamakan hubungan yang positif, mesra dan profesional dengan pelanggan dan pemegang taruh seterusnya membentuk imej yang kuat.
- Memupuk, mendidik dan memberi perhatian kepada warga serta masyarakat tentang kesedaran kepentingan penjagaan kesihatan dan perkhidmatan-perkhidmatan (sedia ada dan terkini) yang ditawarkan menerusi hebahan media dan acara khas.
- Sumber maklumat dan rujukan kepada pelanggan mengenai perkhidmatan, kemudahan fasiliti dan inisiatif terkini yang disediakan oleh hospital.
- Memastikan organisasi/ hospital dilihat secara positif oleh pelanggan (pesakit), pelawat, organisasi luar, pemegang taruh dan kakitangan hospital melalui jaringan hubungan yang aktif dan mesra.
- Menyusun, koordinat dan bertanggungjawab mengawal selia aktiviti, program, majlis, acara dan kejadian yang berlaku di hospital.
- Memastikan bahan yang dipaparkan, budaya kerja yang ditonjolkan dan aktiviti yang dijalankan khususnya di kawasan utama (lobi) berjalan dengan lancar dan menggambarkan imej yang profesional pada setiap masa.
ALAMAT RASMI |
Jabatan Komunikasi Korporat Aras 2, Hospital Al-Sultan Abdullah, UiTM Puncak Alam, 42300 Puncak Alam Selangor. |
ALAMAT EMEL |
huitm.unitkorporat@uitm.edu.my huitmfeedback@uitm.edu.my |
WAKTU OPERASI |
Isnin hingga Jumaat : 8.00 pagi hingga 5.00 petang Sabtu dan Ahad : Tutup |
BORANG PERMOHONAN KHIDMAT PENGURUSAN MAJLIS |
|||
BORANG PERMOHONAN PEMINJAMAN PERALATAN |
|||
BORANG MAKLUM BALAS (ADUAN) |
|||
BORANG MAKLUM BALAS PELANGGAN (CADANGAN ATAU PERTANYAAN) |
|||
BORANG MAKLUM BALAS PELANGGAN (PENGHARGAAN) |
|||
BORANG PERTUKARAN BERTUGAS (SYIF) |
|||
BORANG PERMOHONAN BILIK RUANGAN VIP |
|||
BORANG ' CONSENT FOR PHOTOGRAPHY & MULTIMEDIA RECORDING ' |
Logo HASA (PDF) |
|||
Logo HASA (PNG) |
|||
Corak Zam-Zam HASA (PNG) |
TEMPLAT SLIDE HASA TYPE 1 |
|||
TEMPLAT SLIDE HASA TYPE 2 |
- |